Windows 8 Pro Full İndir - 64 ve 32 Bit + Enterprise 32 ve 64 Bit

 


Windows 8'i full olarak ındırmek ıcın asagıdakı linke tıklayarak 32 ve 64 bit olarak beraber ındırebılırsınız..


İndirme Linki 32 Bit Pro: http://1tk.us/5Ur
İndirme Linki 64 Bit Pro: http://1tk.us/5Us

----------------------------------------------------

İndirme Linki 32 Bit - Enterprise: http://adf.ly/K7oD3
İndirme Linki 64 Bit - Enterprise: http://adf.ly/K7o8y

----------------------------------------------------

Serial Key Windows 8: BN3D2-R7TKB-3YPBD-8DRP2-27GG4
Serial Key Windows 8 Pro: NG4HW-VH26C-733KW-K6F98-J8CK4

----------------------------------------------------

Serial Key Windows 8 Enterprise: 3HBY3-3GNXP-22R96-CCMCB-HT67C
Serial Key Windows 8 Enterprise: KGQND-Q2HH6-XHXHC-89VWW-82KVC


----------------------------------------------------

NOT: Windows 8 Pro linklerine tıkladıgınızda 15,80 kb olarak gorunebılır.Remote aktarım oldugu ıcın oyledır. İndirmeye basladıgınızda duzgun ınecektır. Saygılarımla..


NOT: İndirdiginiz dosyalar İSO formatında iner. Bu yuzden bılgısayarınıza Daemon Tools programını kurmanız sarttır.

42 yorum:

  1. Adsız10:22

    Ya Kardesım Sen Bunu Dwd denmı Upload Ettin Valla Helal Olsun Ellerıne Saglık

    YanıtlaSil
  2. Adsız23:48

    Tamam

    YanıtlaSil
  3. Adsız00:17

    Kardesim hic calıstıgına dair bi yorum olmadıgı icin indirmekte ve yuklemekte tereddütteyim kesin calısıyor degilmi

    YanıtlaSil
  4. %100 calısıyor ancak sag altta Windows 8 Pro Build 9200 adlı bir yazı var. Bildigim CMD kodlarıyla bu yazıyı iptal etmek mumkun eger ındırırsenız ve kurarsanız. Benimle tekrar buradan ıletısıme gecın ve bu kodları size vereyım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yükledikten sonra flasa filan yazcakmıyyız oto kurcakmıyız

      Sil
  5. turgay04:02

    Linker kırık

    YanıtlaSil
  6. Linkler yenılendı. %100 calısıyor. Gule gule kullanın..

    YanıtlaSil
  7. gerçekten çok teşk.

    YanıtlaSil
  8. Gule gule kullanın. + olarak Yeni Windows 8 Serial'lerine bakmak isteyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  9. sistem gereksinimleri karşılamıyor diyor ya çıldırcam 4 gb ram 640 gb sabit disk intel core i5 3.10Ghz turbo boost nasıl olabiliyor ya

    YanıtlaSil
  10. Normalde bu tip bilgisayarlar da Windows 8 yüklenebilir. Ancak bilgisayarınızda yüklü program ve oyun sayısına da bağlı. Mesela Call Of Duty Black Ops 2 %28 ram harcıyor. Sisteminizde çok fazla oyun veya program yüklü ise onları kaldırdıktan sonra tekrar deneyın.

    YanıtlaSil
  11. kardeş Windows 8 i yükledim teşekkürler ama bir sorunum var masaüstü temasını değiştirebiliyorum ama başlangıç ekranının arka plan rengini değiştirmek isterken aktivasyon kodu istiyor.wd 8 i yüklerken girdiğim kodun aynısını girdim kabul etmedi bu sorunu nasıl çözeriz ya

    YanıtlaSil
  12. Bu tüm sonradan aktive edilmis windows 8'lerde var. Size ozel bır sorun degıl..

    YanıtlaSil
  13. Ya Linke Tıklıyorum 5.2 MB LIK BİŞE ÇIKIYO WİNDOWS 8 İ SİPARİŞ EDİYO BÖYLE BİDE SİSTEMİMİ KONTROL EDİYO UYGUNMU DİYE BU İNDİRME LİNKİ DEİLKİ?

    YanıtlaSil
  14. Linkleri yenıledım. Ayrı ayrı 32 ve 64 bit olarak ındırebılırsınız..

    YanıtlaSil
  15. 32 bit pro ile 64 birpro nun yerleri karışmış heralde kardeş bi bakarsan seevinirim

    YanıtlaSil
  16. Kontrol ettim. Ancak yerleri değişmemiş. Herhalde x64 ve x86 yazdığı için öyle zannetmişsinizdir. x64 32 bit , x86 64 bittir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız07:29

      evet degişmiş bende indirdim benim pc 64 bit lütfen 64 bit olan windows cd sini takın diyor.

      Sil
  17. Hocam 32 bit 64 bit i ters yazmışsın ikidir yanlış indiriyorum başkaları mağdur olmasın

    YanıtlaSil
  18. Arkadaslar x64 32 bit x86 64 bittir. Lutfen daha fazla ısrar etmeyın ! Linkler dogru

    YanıtlaSil
  19. Normalde x64 64 bit'dir. x86 ise 32 bittir.

    YanıtlaSil
  20. Yanlıs. Bilgisayarım x86 ve 64 bit. Diger işletim sistemim ise x64 ve 32 bit !

    YanıtlaSil
  21. pro mu daha iyi yoksa interprise mi neyse işte

    YanıtlaSil
  22. Yorumlar üzerine 32 ve 64 bit'in yerlerini tekrar değiştirdim. Umarım artık sorun olmaz !

    YanıtlaSil
  23. Adsız21:50

    Bu Türkçe mi?

    YanıtlaSil
  24. Resimde de gördüğünüz gibi türkçe.

    YanıtlaSil
  25. windows 8 i yüklenirse hem c hemde d diski silinir diyorlar dogrumu

    YanıtlaSil
  26. Merhaba Cemal Gölcü,

    Evet doğru yüklerken size herhangi bir disk biçimlendirme seçme gibi ekran sunulmuyor. Ancak ben bunu sadece masaüstünden yükleme adına söylüyorum. Diğer şekillerde farklı sonuçlar olabilir.

    İyi günler..

    YanıtlaSil
  27. Teşekkürler,
    Benim 1 gb ekran kartı 4 ram var pc windows 8 i kardırılmı?kardırılsa hangi sürümü önerilsiniz.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba Cemal Gölcü,

    Sisteminiz tüm Windows 8 sürümlerini hatta Windows 8.1 sürümünü de destekliyor. İstediğinizi indirip kurabilirsiniz.

    İyi günler..

    YanıtlaSil
  29. Adsız08:54

    emin kardeşim çok güzel sade bi paylaşım kafada karıştırmıyo burayı bulana kadar canım çıktı fakat nasıl kuracağımı bana öğretirmisin ben fatih akyüz

    YanıtlaSil
  30. Adsız01:59

    admin enterprise 64 bit indirdim yarın pc ye format atçam kesin çalışıyo dimi bi sorun olmasın

    YanıtlaSil
  31. kardeş popi tv iniyor yani aslında video ile destekleyebilirdin pek inanmıyorum ? :-(

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. Kardeş indirdim verdiğn linki bi dosya indi Mozillayla açtım Rusça çıktı sayfa, indirme butonuna basıyorum indirmiyor ! Ne yapmalıyım? Birde 13 saat yazıyor doğru mudur ?

    YanıtlaSil
  34. arkadaşlar bu windows 8 tam türkçemi yoksa dil paketi yükleyerekmi tr oluyor

    YanıtlaSil
  35. arkadaşlar bu windows 8 tam türkçemi yoksa dil paketi yükleyerekmi tr oluyor

    YanıtlaSil
  36. bunu indirdikten sonra cd aktarım baska pclere format atılıyo mu ?

    YanıtlaSil
  37. Kardeşim linke tıklıyorun ama başka seyler çıkıyor yardım edin lğtfen

    YanıtlaSil
  38. slm wındos 8 pc var fortmat atacam urun anahtarını ıstıyo arkadastan wındos 8 pro yukledım bun yukle urun anahtarına gerek olmaz dedı ama hala urun anahtarını ıstıyo pc yı tekrar entkınlestrmek ıcın yardım edın

    YanıtlaSil

Düzgün türkçeyle yazılmayan yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.