25 Ocak 2013 Cuma


Kayinço Gökhan, Del Piero Hikmet, Muhasebeci Servet ve Köfte Necmi… Çakallık yaptıkları için hapise girmişlerdir ve hapiste zor günler geçirmektedirler. Mahalleden, sevdiklerinden ve en önemlisi futboldan uzak kaldığı için mutsuz olan ekip, Hapishanede tıbbi bir deney için kobay arandığını öğrenirler. İşin ucunda şartlı tahliye olduğunu öğrenen kahramanlarımız bu deneyde gönüllü kobay olmayı kabul ederler. Ekip dışarı çıktığında kendilerine çakallık yapmayacağı için söz verir, ancak unuttukları bir sey vardır: Mesele çakal olmak değildir, asıl mesele çakallarla dans edebilmektir.


İndirme Linki Turbobit: http://1tk.us/kM0

İndirme Linki Letitbit: http://1tk.us/kM1

NOT: GÜNCEL!!

İlgili Aramalar: çakallarla dans 2 indir, çakallarla dans 2 download,çakallarla dans 2 gezginler indir,çakallarla dans 2 tamindir indir,çakallarla dans 2 hastasıyız dede indir,çakallarla dans 2 hastasıyız dede download,çakallarla dans filmini indir,çakallarla dans 2 filmini indir,çakallarla dans download yap,çakallarla dans full hd indir,çakallarla dans 2 hd film indir

33 yorum:

  1. Adsız15:24

    çok teşkkürler..
    kardeş "celal ile ceren" filmini de ekleyebilirmisin??

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki buldugum zaman hemen eklıyecegım.

    Takipte Kalın..

    YanıtlaSil
  3. Adsız20:43

    inşaalah eklersiniz.. şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Zaten yazı hazır BURADAN bakabılırsınız. Ancak cıktıgı zaman hemen kendım upload edecegım.

    YanıtlaSil
  5. Adsız21:58

    admin indiremiyom dosya silinmiş diyo??

    YanıtlaSil
  6. Linkler %100 calısıyor. Yeniden deneyın..

    YanıtlaSil
  7. Adsız15:00

    kırık link?

    YanıtlaSil
  8. http://turibobit.xp3.biz/index.php?link=http://turbobit.net/ajus69ykmrt4/Cakallarla.Dans.2.2012.Cam.XviD.avi.html&file=Cakallarla.Dans.2.2012.Cam.XviD.avi&size=711,74

    arkadaslar bu lınke tıklayınca cok da guzel acılıyor. Acaba lınke tıklayıp yukarıdakı adres cubugundan turibobot.x3.biz yazısını silip direkt olarak turbobit linkine gittiginizden olmasın.. ??

    YanıtlaSil
  9. Adsız11:43

    Admin office 2010 indirecem yardım edebilirmisin?

    YanıtlaSil
  10. En yakın zamanda siteye setup'u atacagım.

    Takipte Kalın..

    YanıtlaSil
  11. Adsız19:53

    beyler flimi nasıl indiricem yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  12. Linkleri yeniledim. Yukarıdakı linklerden (Turbobit - Letitbit) indirebilirsin. Linklere tıkladıktan sonra 5 saniye bekle ve sağ üstten Reklamı Gec butonuna tıkla. Daha sonra otomatık olarak ındırme baglantısı acılacaktır...

    YanıtlaSil
  13. indirme dosyasında dedem ben geldim yazıyor işşalah bu filmdir bu arada hd kalitemi admin yoksa sinama cekimimi bi bilgi verebilirmisin acaba ?

    YanıtlaSil
  14. Baslıkta da belirtmisim zaten. Film HD. Dedem ben geldim yazıyor ancak film kesinlikle Çakallarla Dans 2 'dir.

    YanıtlaSil
  15. Adsız18:10

    paylaşım için sağol kardeş link hata veriyor yenilermisin.

    YanıtlaSil
  16. Oncelıkle teşekkür ederım. Lınklerın kırık hata vermesıne gelirsek lınkler sapasağlam çalışıyor. Tıkladıktan sonra sag ustte 5 saniye yazısı var. Bekleyın ve reklamı gec'e tıklayın. Daha sonra ındırme sayfası çıkacaktır..

    YanıtlaSil
  17. Adsız20:47

    tmm bilgi icin sagol oldu

    YanıtlaSil
  18. admin dediğin gibi yaptım ama otomatik indirme gelmedi

    YanıtlaSil
  19. Otomatık ındırme gelecek dıye bır sey soylememısım zaten. Tıklayın lınke 5 sanıye bekleyın sag ustten reklamı gec'e tıklayın. Bu kadar abı bunu da yapamıyosunuz yanı ?

    YanıtlaSil
  20. Adsız18:02

    görüntü ses kalitesi nasıl admin

    YanıtlaSil
  21. Lütfen başlıgı tekrar okuyun !

    YanıtlaSil
  22. admin cam rip mi bu yoksa dvdrip mi

    YanıtlaSil
  23. Adsız16:29

    linkler sağlam teşekkürler emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  24. Adsız16:33

    ya bide kardeş benim anlamadığım bişi var mesela filmi rar biçiminde indiriyo fakat indirme işlemi bittikten sonra içinden filmi alacağım zaman hata veriyo bunun sebebi filmi indirememesiylemi yoksa dosyada bir hata olduğundanmı alamıyorum filmi bunu anlayamadım. bir kaç sefer başıma geldi inş. bundada aynı durumu yaşamam hadi hayırlısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin sorununuza gelırsek, ya dosyayı indirirken eksik indirmişsinizdir. Ya da upload eden kişi hatalı etmiştir. İDM gibi programlar kullanıyorsanız eksik indirebilir. Ama bu filmi indiren arkadaslar hata verdi diye bir mesaj atmadı. Sağlam!

      Sil
  25. Adsız01:40

    kardeş ne zamandır arıyorum ellerine ve klavyene sağlık.

    YanıtlaSil
  26. Adsız22:20

    711 mb hd olur mu sinema çkimi değildir iş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten film fazla uzun değil. Sinema çekimi de değil . Kendim indirdim de izledim.

      Sil
  27. Adsız23:07

    admin senin işin zor arkadaş millet internet özürlü resmen

    YanıtlaSil
  28. Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil

Düzgün türkçeyle yazılmayan yorumlar onaylanmayacaktır.