Far Cry 3 Torrent Full Tek Link İndir + Update - 1.02 + Kurulum Acıklaması + Crack Yapımı



Zaten 1.01 oyunun icindeki kendi crackidir. Diger cracklerı yanı 1.02,1.03 zip dosyasının içinde bulabılırsınız...

OYUN KURULUMU KISACA SOYLEDIR: 

  • Oncelıkle verdıgımız zip dosyasının ıcındekı Far Cry 3 torrent'ine çift tıklayınız. [Tabii bilgisayarınızda Utorrent programı olmalıdır.]
  • Daha sonra torrent yuklemesı tamamlandıgında, İSO seklinde iki tane dosya cıkacaktır karsımıza. Bırıncısını calıstırıyoruz ve autorun.exe'yi acıyoruz. [Bunun ıcınde bılgısayarınızda Daemon Tools Lite programı olmalıdır.]
  • Calıstırdıktan sonra karsımıza oyunun setup'u gelecektır. yaklasık 10-15 dakıka ıcınde setup yarıya gelır ve sizden ikinci diski takmanızı ister. 
  • Bizde disk olmadıgı ıcın aynı sekılde sonunda ''b'' olan iso dosyasına çift tıklayın.
  • Cıkan hataya tamam deyin ve kurulumu bitirin. 
CRACK YAPMA NASILDIR - CRACK ANLATIMI:

  • Crack yapmak ıcın oncelıkle oyunla beraber gelen 1.01 crack'ını acmamız gerekır.
  • Crack'ı acmak ıcın en son sonunda b olan iso dosyasını yazmıştık. 
  • Bılgısayarım\Dvd-Rom\ yolunu ızleyın. 
  • Dvd-rom'a sag tıklayın ve ac deyın.
  • Oyunu kurdugumuz yer soyle olmalı: bilgisayarım\c:\program dosyalası - program files\ubisoft\far cry 3. Seklınde olacak..
  • Oraya gırın karsınıza uc tane klasor cıkacak. Bin klasorunun ıcıne gırın. 
  • Soyledıgım dvd-rom'a sag tıklayınca karsınıza 4-5 tane dll bir tane de crack dosyası yani exe uygulaması gelecektır.
  • Oncelıkle ordakı uygulamayı calıstırın.
  • Daha sonra dll dosyalarını kopyalayarak 5. adımda gosterdıgım yolları ızleyın ve o klasorun ıcıne gırın.
  • Bin klasorune kopyaladıgınız dll soyalarını yapıstırın.
  • Dosyaları degistirmeniz gerekır cunku aynıları ıcınde vardır.
  • Artık oyunu ıstedıgınız gıbı oynayabılırsınız...
UPDATE YAPIMI:

  • Updateleri yapmak hepsınden daha kolaydır. 
  • Torrent seklınde ındırdıgınız update'lerı klasorde gosterın. [Nereye ındırdıysenız oradadır.]
  • Uzerıne ıkı kez tıklayın ve calıstırın. Hepsi bu kadar
GEREKLI DOSYALAR YAZIDA ANLATTIKLARIM [İNDİRMEZSENIZ OLMAZ]:


EGER ANLASILMAYAN BİR NOKTA VARSA YORUM KISMINDAN 7/24 ULASABILIRSINIZ...

NOT: YAZI KESİNLİKLE BANA AİTTİR. İZİNSİZ KOPYALANAMAZ.


İlgili Aramalar: far cry 3 indir,far cry 3 download,far cry 3 türkçe,far cry 3 türkçe yama,far cry 3 torrent indir,far cry 3 torrent download,far cry 3 zamunda torrent,far cry 3 full torrent indir,far cry 3 tek link indir,far cry 3 tek link torrent indir,far cry 3 update 1.01 indir,far cry 3 update 1.02 indir,far cry 3 update 1.03 indir,far cry 3 güncelleştirme indir,far cry 3 update download

11 yorum:

  1. peki oyunu nerden açıyoruz bulamadım ben

    YanıtlaSil
  2. Oyunu kurduktan ve crack'i yaptıktan sonra, oyunun kurulu olduğu yerde bin dosyası olacak. İcine gırın ve çalıştırın .

    YanıtlaSil
  3. Ben klasörü indirdim Rar Klasörünü http://gezginler-tamindir.tk/Far.Cry.3.Torrent.Update-Gezginler-Tamindir.rar bunu sonra buraya cıkart dedim torrent 2 tane çıktı bende indirdim karsıdan yüklemelere klasörü geldi ondan sonra ne yapmam gerektiğini anlamadım ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan sonrasını zaten yazıda yazmısım. Sadece linke tıklayıp daha sonra ne yapacagım dıye sormayın lutfen !

      Sil
  4. kardeşim yardım et ya iso dosyasını nerden bulucam yok bende

    YanıtlaSil
  5. bende yalnızca klasör biçiminde indi autorun.exe yi çalıştırıyorum yarıya gelince cd istiyo senin bahsettin sonu b olan iso yok veya varda ben bulamıyorum yardım edermsin

    YanıtlaSil
  6. @WTBaron TyleX

    Oyunu indirirken virüs programınızı ve güvenlik duvarınızı kapattığınıza emin olun.

    YanıtlaSil
  7. ben bu siteden indirmedim daha önce vardı indirme dosyası demon tools yazılımı ile inmişti şimdi ise autorun ve içindeki diğer klasör ile inmiş ve ayrıca ben bu oyun için viüs programlarını kaldırdım

    YanıtlaSil
  8. video lu bi anlatım yaparsan sevinirim daha anlaşılır olur bide sizin verdiğiniz link tenmi indirmem gerekiyor *?*?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim verdiğim linkten indirmediyseniz, benim yazdığım yazıyı okumayın. İndirdiğiniz yere gidin. Ayrıca eski yazılara videolu anlatım yapmıyorum.

      İyi geceler.

      Sil
  9. iyi ama link kırık

    YanıtlaSil

Düzgün türkçeyle yazılmayan yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.