DMC - Devil May Cry 1-2-3-4 Full Torrent İndir


Acıklamalar:

  • Yorumlar kısmından ogrenmek ıstedıgınız seylerı bana sorabılırsınız..
Oyunu Kurmak Icın Gereklı Programlar:

Paketin İcindekiler:

  • Devil May Cry - 1
  • Devil May Cry - 2
  • Devil May Cry - 3
  • Devil May Cry - 4
İndirme Linki: http://adf.ly/Iqww1

İlgili Aramalar: dmc indir,cmd download,devil may cray download,devil may cry 1 indir,devil may cry 2 indir,devil may cry 3 indir,devil may cry 4 indir,devil may cry 5 indir,devil may cry 5 download,devil may cry crack indir,devil may cry serial,devil may cry key,dmc 1 indir,dmc 2 indir,dmc 3 indir,dmc 4 indir,dmc 5 indir

18 yorum:

  1. bu link çalışıyor ama 1 den başka inen yok 2 3 4 inmiyor neden acep

    YanıtlaSil
  2. Hayır hepsi calısıyor. Kendım ındırdım neden calısmasın !

    YanıtlaSil
  3. belki linleri silinmiştir tekrar dene istersen kontrol amaçlı

    YanıtlaSil
  4. İndirdim ve kontrol ettim. 1'den 4'e kadar bütün torrentler içinde mevcut. Sizin gücenlik yazılımızın kapalı oldugundan emın olun .

    YanıtlaSil
  5. verdiğin link çalışıyor zaten arşivin içindekiler den bahsetmiştim ben oyun 1 den başka inen yok dedim

    YanıtlaSil
  6. O zaman sorun sizdedir.

    YanıtlaSil
  7. sorun senin verdiğin linkin inen dosyanın içindekilerde link verdiğin utoroend dmc 2 yi görmüyo bile dmc 3 ü görüyor direk oda inmiyor dmc 1 ve dmc 4 iniyor sadece sorun nasıl bende oluyor kardeşim dmc 1 i indiremeseydim yada dmc 4 ü sorun bende olurdu ki bu konuda senden yardım isterdim ki istemediğime göre sorun dosyanın içindeki şeylerde şuanki haliyle dmc 1 veya dmc 4 e tıklayınca u toroed ten hemen indirmeye başlıyor diğerlerinde tık yok

    YanıtlaSil
  8. Hayrettin Kesici , bak arkadas

    Ben kendım ındırdım de kurdum butun dmc surumlerını. Hepsini goruyor ve Torrent'e eklıyor. Bana da bazen oluyor. Mesela Sniper Slite v2 oyununu oynayamıyorum. Prototype dede sorun var. Bazı oyunları acmıyor. Sorun benden kaynaklı degil. Ha oldu da benden bı sorun dıye soyle olabılır: Tracker'lar bozulmustur. Bulundugu yerden kaldırılmıstır !

    YanıtlaSil
  9. Tracker'lar bozulmustur. Bulundugu yerden kaldırılmıstır ! kısmını onaylıyorum sana bunu anlatmaya çalışıyorum ilk mesajımdan beri hele şukür anladın bunların bana dmc 2 olanı lazım tracker yada link bula bilirmisin

    YanıtlaSil
  10. Önceden tracker'lar bozuk deseydınız cozumu daha kısa bır zamanda bulabılırdım. Ancak okulum nedeniyle bıraz gecıkebılır. Okulda ılk ısım DMC 2'nin tracker'larını bulmak olacak

    YanıtlaSil
  11. tracker ın ismini bilseydim yazardım bilmediğim için klasörün içindekiler demiştim neyse bulursan 2nin pc versiyonu bi sende olcak galiba sitelerde plesteşın var pc yok bu durum belki işini dahada zorlaştırır hepsine bakmadım ama baktığımda bulamadım sana kolay gelsin

    YanıtlaSil
  12. bakarken bide resident evil 1 2 3 vesiyonları için bakarmısın

    YanıtlaSil
  13. virüslümü oyun ona göre indircem

    YanıtlaSil
  14. kardeş eline sağlık ama 2 ile 3 aynı diğerleri normal :)

    YanıtlaSil
  15. admin 1 iniyor 234 inmiyor

    YanıtlaSil
  16. şimdi ben utorrentden yapıyorum eşler aranıyor dior ben bunu nasıl düzeltebilirim birisibana yardım edebilir mi

    YanıtlaSil

Düzgün türkçeyle yazılmayan yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.