Crysis 3 Türkçe Yapma



Daha onceden Crysis 3 İndir'me konusunu acmıstım. Bazı arkadaslar oyunun ıngılızce oldugunu ve nasıl turkce yapacagımızı sormuslar. Bende kısaca yanıtlayayım dedım;
  1. Oncelıkle oyunun kurulu oldugu yere gırın.
  2. Daha sonra bin32 klasörüne girin.
  3. User dosyasının ıcınde ''system.cfg'' adlı bır dosya olacak.
  4. O dosyayı acın ve;
g_language = english veya baska bir sey olan bu yazıyı, g_language = turkish olarak degıstırın.

Hepsi bu kadar artık oyun turkce :)

İlgili Aramalar: crysis 3 türkçe yapma,crysis 3 türkçe yama,crysis 3 nasıl türkçe yapılır,oyun

2 yorum:

  1. Adsız12:48

    Admin kardeş ben oyunlarımı D/Program Files/Oyunlar klassörü içine kuruyorum ama benim oyunun kurulu olduğu yerde game.cfg diye bir dosya yok ayrıca pcde birtane öyle bir dosya var başka oyuna ait ama bu dosya açılamıyor diye bir şey çıkıyo onun içine nasıl açıpta yapıcaz yani onuda anlamış değilim bir yardımcı olabilirmisiniz lütfen kaç gündür uğraşıyorum ama olmuyor bir türlü beceremedim

    YanıtlaSil
  2. Game.cfg 'yi unutun ve sunları deneyin.

    Oyunun kurulu olduğu yere girin. Kurulu olduğu yerde veya bin32 dosyasının ıcınde system.cfg dosyası olacak. Onun ıcındekı dili english veya başka bir seyden turkish yapın. Türkçe olacaktır.

    YanıtlaSil

Düzgün türkçeyle yazılmayan yorumlar onaylanmayacaktır.

Blogger tarafından desteklenmektedir.